MONDAY SHADOW CHALLENGE - 3 makeup colorés!

By Christie - 20:03


Hola, aujourd'hui je reviens avec 3 idées de Makeup inspirés par le Monday Shadow Challenge, comme je n'avais pas posté tous les looks ce mois.

Hola, today I come back with 3 Makeup ideas inspired by the Monday Shadow Challenge, as I did not post all the looks of the month.



Makeup Anthracite et Or

Anthracite and Gold Makeup


5 Juin - June 5




Makeup Magenta et Kaki

Magenta and Kaki Makeup


19 Juin 






Makeup Vieux rose et Citrouille

Old rose and orange Makeup

26 Juin 





Personnellement, je n'aurais jamais pensé mélangé du vert & du Magenta en un seul makeup !
J'espère que ces idées t'ont plus. Quel est ton look préféré?


I would have never thought of mixing green and magenta in the same makeup look ! 
I hope you liked these ideas. What's your favorite one?

N'hésite pas à retrouver mes participations sur Instagram.


Love, Christie


  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Pin me!